EB’s Venner

Hvem er vi?

Eskilstrup Boldklubs venner er en støtte forening til Eskilstrup Boldklub, der støtter både med moralsk og økonomisk støtte. Eskilstrup Boldklub venner indsamler i løbet af året penge via kontigenter samt en masse andre aktiviteter.

Medlemsskab

DKK100årligt

Indmeldelse

Vores arbejde

Eskilstrup Boldklubs Venner har en række aktiviteter, som alle har til formål at skabe overskud, som kan støtte Eskilstrup Boldklub arbejde. Overskuddet bruges til økonomisk støtte, eller donering af ting, der er til gavn for boldklubbens drift.

I 2017 gav Eskilstrup Boldklubs Venner 20.000 kr. i tilskud til Eskilstrup Boldklubs tur til Kattegat Cup, ligesom vi sponserede is og pølser ved ungdomsafslutningen.

Lotteri

Hver år afvikler vi et lotteri, der har til formål at skabe overskud, så vi kan støtte Eskilstrup Boldklub med økonomiske midler. Dette lotteri sælges af Eskilstrup Boldklubs Venner i Eskilstrup, Ønslev, og omkringliggende byer.

Bandereklamer

Bandereklamer på Eskilstrup Stadion administreres af Eskilstrup Boldklubs Venner. Disse skal opsættes og vedligeholdes. Overskuddet fra disse går ligeledes til støtte af Eskilstrup Boldklubs arbejde.

Genbrugsmarked

Hvert år afholdes det populære genbrugsmarked i Eskilstrup Hallerne. Det populærere arrangement trækker massere af folk til, og generere overskud til Eskilstrup Boldklubs arbejde.

Årskalender

Hvert år laves en årskalender i samarbejde med ca. 20 sponsorere. Årskalenderen husstandsomdeles i postnummeret 4863. Overskuddet går ligeledes til Eskilstrup Boldklubs arbejde.

Eskilstrup Boldklubs Venners bestyrelse består af følgende medlemmer:

Tom Christiansen
Tom ChristiansenFormand